• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sygic har slutat fungera?

• Startad av Startad av F.d. 55554
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 55554

Guest
Lägger detta i ett eget inlägg så kanske jag får svar?

Sygic i min Asus Padphone ME371MG lade av, jag ser att Sygic startar men avslutas direkt, även efter sista uppdateringen.
Några tips?

Sv: Sygic har slutat fungera?

En omstart av hårdvaran (paddan) kan lösa en hel del problem?

//Tommy

Det får bli den sista utvägen, drar mig för det eftersom det blir till att ominstallera alla mina appar.
Det som ligger i plattan som Asus/Google skickat med kommer att installeras automatiskt.

Det hände mig en gång och berodde på att jag hade flyttat Sygic till SD-kortet. Sedan kom en uppdatering som lade sig i plattans minne så det fanns 2 Sygic och den visste väl inte vilket den skulle välja.
Jag raderade det i plattans minne och sedan funkade det.

Jag har startat om plattan ett antal gånger, har även avinstallerat/installerat om Sygic med samma resultat.
Sygic startar och avslutas. :confused:

Är det en iPad kan du testa med "hård reset", hålla nere Power och Home samtidigt minst 10 sekunder.

Jag har startat om plattan ett antal gånger, har även avinstallerat/installerat om Sygic med samma resultat.
Sygic startar och avslutas. :confused:

Prova med att ta bort Sygic katalogen med en filhanterare och sedan installera Sygic. Kan ligga massa gamla kartor.

Har raderat/kopierat mappen till datorn, avinstallerat/installerat Sygic igen samt laddat ner dom kartor jag hade innan.
Nu återstår "bara" att lägga in alla poi/ställplatser/info igen.

Upptäckte att det bara var 1,7 Gb ledig på internkortet?
Kanske kan det vara en orsak till att Sygic inte startade??

Tips:
Hur du gör backup på dina favoriter Sygic

Senast redigerad av en moderator:

Har du lite minne i plattan så flytta över hela Sygic-mappen till SD-kortet med hjälp av utforskaren. Sygic hittar den, i alla fall på min platta.

Redan fixat, all informtion finns på Sygics supportsida.

Tillbaka
Toppen