Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Känner inte igen mig i mer än 7 dgrs prov, sedan köper man (krångligt!) Europa offline med 25% rabatt = slutpris inkl eviga uppdateringar för ca 336 Skr (exkl traffic tillk med ca 168 Skr!)!Ett gyllene tillfälle för att prova Sygic, appen som har 20.000.000 användare.
Sygic har infört ett nytt koncept.
Prova gratis i 7 dagar med de kartor man önskar och köp därefter offline-navigering inifrån appen.
Tex hela Europa för 169 kr/år.
Visa bilaga 68994
Känner inte igen mig i mer än 7 dgrs prov, sedan köper man (krångligt!) Europa offline med 25% rabatt = slutpris inkl eviga uppdateringar för ca 336 Skr (exkl traffic tillk med ca 168 Skr!)!
169:- finns inte på "kartan" för Europa!
Ibland får jag tanken att affärsidén med alla dessa appar är att locka ignoranterna att ladda ner dem eftersom de lovar guld och gröna skogar för "no peng" eller något liknande! Ett modernt bondfångeri
Jappe
PS! Även Garmin (Navigon) har förbättrat sin app som nu även kan användas som reseguide med Wikipedias intressepunkter.
För att återgå till Sygic. Fick igår en uppdatering av POI viewer. Nu kan man välja en POI där och gå över till Sygic för att navigera.
Så nu finns inte lika stort behov att importera pois till Sygic, man har dem i POI Viewr istället.//Stefan
JBra uppdaterad avseende aktuella hastighetsbegränsningar och bra filkörningsvisning.
Köpte för en tid sen sygic västeuropa för 237 kr.Fick då ett erbjudande om att köpa till trafikinformatin.Nån som vet vad det innebär, det ingår ju redan undvik trafikincidenter.Tjänsten var förhållandevis dyr, så jag avstod.Innebär det aktuell trafikinformation så måste man väl ha ständig internetuppkoppling.Det kan ju bli kostsamt utanför Sveriges gränser.
//Bengt
Man har ju trafikinfo på Garmins GPSar,köer ock liknande,men dom informationerna kommer til GPS`n via FM-nätet ock trafikradio i förskjelliga länder.Ìnte på internet.
Fungerar fint på min 1490. Så också för Ipad kanskje?
Ottar