• Missa inte vårt lotteri som pågår under september månad.
    Det du behöver göra för att delta i lotteriet är att bidra med uppdateringar för en Husbilsplats.
    Läs mer här

Swemestertips, Blekinge

Tommy Dynér

HBK Redaktör
Kommun
Vannsätter - Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2021
6059CB3C-3BDC-4495-8579-97CB82188315.jpeg

Besökte Visit Blekinge hemsida och hittade en marknadsföringskampanj riktad mot invånarna i regionen, och de närmaste grannarna.. Med uppmaningen att stanna “himma” och uppleva allt det som finns på nära håll. Sommaren 2021 är en sommar då blekingarna ska “blinka bort sin hemmablindhet” och vara lite närsynta. Hemesterguiden på webbplatsen är navet i kampanjen.

Vi som åker runt i våra husbilar vi är ju liksom ”himma” var helst vår husbil står parkerad, därför tänkte jag att den här kampanjen riktar sig även till oss, oavsett var vi formellt är mantalsskriven.

Fint i Blekinge, jag har varit där. ;)

Tommy

muskatten

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2023
Visa bilaga 212032

Besökte Visit Blekinge hemsida och hittade en marknadsföringskampanj riktad mot invånarna i regionen, och de närmaste grannarna.. Med uppmaningen att stanna “himma” och uppleva allt det som finns på nära håll. Sommaren 2021 är en sommar då blekingarna ska “blinka bort sin hemmablindhet” och vara lite närsynta. Hemesterguiden på webbplatsen är navet i kampanjen.

Vi som åker runt i våra husbilar vi är ju liksom ”himma” var helst vår husbil står parkerad, därför tänkte jag att den här kampanjen riktar sig även till oss, oavsett var vi formellt är mantalsskriven.

Tommy
Brraaa.... Tommy.
Ditt sätt att se på detta gör säkert att vi med husbil snart inte är välkommen i Blekinge.... :rolleyes:

Kjell S

HBK Medlem
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
32205
Medlemskap
2021
Visa bilaga 212032

Tommy
Blir en tur till Blekinge under sensommaren, har lite av mina rötter i Karlshamn. Jag önskar trevlig sommar och kör försiktigt.

Toppen