• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

svtworld

Bosse och Gerd

FD HBK Medlem
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
12223
Medlemskap
2024
Sv: svtworld

Du beställer det på Connova.se som är det företag som handhar detta åt SVT.

Om du har en Oyster parabol, så behöver du endast teckna ett abonnemang och beställa ett programkort inkl. en CA-modul som du stoppar in i Oysterboxen.
Gå in på Connovas hemsida och klicka i de rutor som är aktuella enl. ovan och betala över nätet enl. deras instruktioner !

Om du har en Oyster på 85 cm, så kan du se SVT World ända ner till södra Marocko.

Om du saknar parabol, så kan du i stället (eller både och) teckna ett avtal för att se det i t.ex.din laptop - info om detta kan du läsa om på Connovas hemsida!

berkri

HBK Medlem
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028

Vilken parabol krävs för att se svtworld i Marocko? Snipe, Oysters nya Cytrac eller Oysters stora 85 cm?

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

SvtWorld finns med i Kista på mässan 18-21 febr 2016.
Det finns möjlighet att numera teckna sig för kortare perioder, t.ex. en månad, men också att ha avbrott under en längre abonnemangsperiod. Detta framgår inte på deras hemsida, där kortaste är 3 månader.
CI-modulen (plus kortet) kan användas i t.ex. en CanalDigital-mottagare.

Birgitta o Göran S

HBK Medlem
Kommun
Borgholm
HBK-Nr
10629
Medlemskap
2026

Vilken CanalDigital mottagare kan du använda CI modul i, har 4 st olika modeller som jag har haft under åren men ingen har plats för en sådan.
Roligt att veta för då blir det betydligt billigare.

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Jag har inget svar på din fråga, men jag antar att det finns ett flertal. Nån som kan svara här på forumet innan vi letar vidare?

Toppen