Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Håller med att SVT World är enda kanalen som går att se med parabolen och utan ett snabbt internet ,som oftast saknas på campingplatserna, blir det ingen nyhetsinformation från Sverige. VPN kanaler och playtjänster blockeras av lokala internetleverantörer.
SVT World borde förstås vara gratis för att nå så många som möjligt utanför gränserna, jämför BBC ,CNN mfl.
Sedan har vi investerat i en dyr parabol för 25 000 som blir obrukbar.
Det hade kanske inte varit så dumt att titta på SVT så hade du vetat att DDR upphörde som nation år 1990.
Jag tror inte du förstår problemet.
Det är nyhetssändningarna, texttv som kommer att saknas, och några program till.
Plus svensk radio.
Vi har en slingbox också som står och jobbar.
........
Det blir till att skrota Snipen för det finns väl bara arabiska kanaler kvar.
Om inte något av våra grannländer har någon world kanal.
Men vi klarar denna vintern.
Krister.
SVT är en kvarleva från den tiden. Så är också sättet denna vänsterns lekstuga betalas.
Tror dock det blir ändring eftet 2018. Marknaden styr vilket även dinosauriet får inse.
Bra att nedläggningen börjat nu.