• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

SVT Play

F

F.d. 25203

Guest
Blir så trött på SVT play.

Hemma kan man ju se på TV, men i husbilen utomlands, är det man ju vill ha tillgång till Play.

SVT Play.jpg

Tommy Dynér

FD HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: SVT Play

Det gäller inte bara SVT-Play, det bör tyvärr gälla och gäller alla tv-bolagen.

Har med upphovsrätterna att göra., man får helt enkelt inte sända inköpta program och inslag utanför sitt normala sändningsområde.

.... men irriterande är det, ask me!

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Jes: Beskriv vad detta program/instick gör.
Jag brukar vara restriktiv och försiktig med att ladda ner programvara.

Jes och Lillian

HBK Medlem
Kommun
Eksjö
HBK-Nr
9283
Medlemskap
2025

Hej Robert

"The Hola Unblocker is a free, configurable VPN service, similar to many such services that exist on the Internet.
It is useful for seeing how a web site looks like from a certain geography, for overcoming government censorship (e.g. seeing Facebook from a country that blocks it), for overcoming your corporation's Internet site blocking, for seeing a site in its native language (e.g. seeing the Spanish news site as it appears to Spanish users), etc."

Mao, från t.ex Spanien ser du ut som en Svensson om du vill titta på SVT play. Din IP adress kommer att anpassas til det du vill titta på.
Sen skrivar dom att internet uppkopling kan bli bättra, detta är inte fallet för mig.
Hälsningar

Jes

Toppen