elliot easy
HBK Medlem
(Ställplatsen) vid reningsverket i Ystad tenderar tyvärr att bli en långliggar-plats för diverse husvagnar
Står själv där lite då och då med Hb:n,,men kör förbi nästan varje dag, så jag har noterat att vissa vagnar står uppställda utan att ägarna e på plats. Bl.a. så ställde någon upp en liten hobby vagn närmast vattnet för lääääängesedan bara för att dyka upp på helgen! Detta tycker jag inte är ok för alla andra som vill landa i Ystad för någon dag för att sedan glida vidare. Just nu råder det högtryck på platsen med många bilar som får vända. Såg i ett tidigare inlägg idag att det gnälldes på utrullade markiser, det kan man ju tycka vad man vill om, så också om folk som breder ut sig som fan bara för att det inte ska komma in någon annan,,,pröva en runda i Europa så ska ni få se på hur många husbilar man kan få in på en liten yta
Om dessa uppställda vagnar inte varit där så hade det kanske funnits plats eller mer plats i allafall. Nu vill jag ändå säga att jag inte har något emot husvagnar, speciellt inte de som kommer och ställer upp sig och är på plats för att sedan dra vidare,,,, ingen skillnad mot Hb
Vi får se vad som händer när fler upptäcker att man kan ställa upp sin vagn vid reningsverket,,
Fortsättning följer:::::::

Om dessa uppställda vagnar inte varit där så hade det kanske funnits plats eller mer plats i allafall. Nu vill jag ändå säga att jag inte har något emot husvagnar, speciellt inte de som kommer och ställer upp sig och är på plats för att sedan dra vidare,,,, ingen skillnad mot Hb

Vi får se vad som händer när fler upptäcker att man kan ställa upp sin vagn vid reningsverket,,
Fortsättning följer:::::::