• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Svenska Kyrkan i Berlin

Libom

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2026
Vi har lite funderingar på att fira Jul i Svenska Kyrkan i Berlin, Någon som varit där och vet om det går att stå med Husbil i närheten.
Tack så länge
Bo Mårtensson
Libom
Malmö

Vi har lite funderingar på att fira Jul i Svenska Kyrkan i Berlin, Någon som varit där och vet om det går att stå med Husbil i närheten.
Tack så länge
Bo Mårtensson
Libom
Malmö
Kollade lite med min syrra som arbetat på svenska kyrkan i Berlin. Kyrkan har en personalparkering - men det är förmodligen svårt att få en plats där, den parkeringen är avsedd för boende i svenska kyrkans vandrarhem och personal - men det kan ju vara värt att ringa och kolla? Hon hade även sett husbilar stå parkerade längs gatorna, dock ingen info kring avgifter och dyl.

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen