• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Svensk instruktionsbok Adria

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.789
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Jag frågade i dag "igen" hos min säljare, om när jag får en Svensk instruktionsbok på bodelen m.fl. förra gången jag frågade innan Elmia 10 då skulle den komma till mässan, nu har där snart gått en månad till.
Dom slängde till mej att där var ett par st som hört av sej på mässan, & som jag ser det så blir det 3 st, nog har där sålts fler Adria än så hur gör alla ni andra?
Mvh.
 

JOE50

HBK Medlem
Inlägg
714
Kommun
Avesta
HBK-Nr
3974
Medlemskap
2024
Sv: Svensk instruktionsbok Adria

Jag tycker det är en självklarhet att det finns en instruktionsbok på Svenska med när man köper en ny husbil, vilket märke det än må vara.
Jag får min nya adria 680 st i mitten av april. Då hoppas jag verkligen att det finns en svensk instruktionsbok med. :wideeyed:
 

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.789
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Sv: Svensk instruktionsbok Adria

Jag frågade i dag "igen" hos min säljare, om när jag får en Svensk instruktionsbok på bodelen m.fl. förra gången jag frågade innan Elmia 10 då skulle den komma till mässan, nu har där snart gått en månad till.
Dom slängde till mej att där var ett par st som hört av sej på mässan, & som jag ser det så blir det 3 st, nog har där sålts fler Adria än så hur gör alla ni andra?
Mvh.

Hallå!!! är ni liknöjda eller ni för står er ändå inte på husbilen, hur den är uppbyggd.
Mvh.
 
Toppen