• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

svårt

F

F.d. 52945

Guest
Hej!
Jag undrar om det bara är jag som har "sirap" i mina datorer (2 st oberoende av varandra) när jag är på husbilsforumet? Förr så när jag "klickade" på en tråd kom jag in med en gång, nu kan det ta flera sekunder!
// pilot
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: svårt

Hej!
Jag undrar om det bara är jag som har "sirap" i mina datorer (2 st oberoende av varandra) när jag är på husbilsforumet? Förr så när jag "klickade" på en tråd kom jag in med en gång, nu kan det ta flera sekunder!
// pilot



Det var väl lite som att svära i kyrkan eller ? Varför är du på det forumet är det inte bättre här på husbilsklubben.se ?
 
F

F.d. 29841

Guest
Sv: svårt

Hej "Bernshammar"
Tack kollade och fick följande resultat.
0,98 Skicka
4,16 ta emot
Vet inte om det är bra eller ???
 
F

F.d. 4755

Guest
Sv: svårt

Hej!
Jag undrar om det bara är jag som har "sirap" i mina datorer (2 st oberoende av varandra) när jag är på husbilsforumet? Förr så när jag "klickade" på en tråd kom jag in med en gång, nu kan det ta flera sekunder!
// pilot

Hvilken nettleser benytter du? Har selv byttet fra Internet Explorer til Firefox med resultat omtrent som om jeg hadde byttet til ny pc. Anbefales!!
 

Håkand

HBK Medlem
Inlägg
979
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
3312
Medlemskap
2024
Sv: svårt

Kör du Vista kan detta vara en orsak till att det går segt, jag har lagt in Windwows 7 vilket gjorde datorn mycket snabbare
 

Lasse R

HBK Medlem
Inlägg
71
Kommun
Gävle
HBK-Nr
2888
Medlemskap
2024
Sv: svårt

Låt windows hantera minnet . Du har nog fast växlingsfil på dator ett vanligt fel.
M V H
Lasse R
Koneo Dataservice Gävle
 
F

F.d. 6535

Guest
Sv: svårt

Förstår inget....hittar inte husbilsforumet på denna sida.

Måste man vara medlem för att kunna se den ??
 
F

F.d. 16304

Guest
Sv: svårt

Hej!
Jag undrar om det bara är jag som har "sirap" i mina datorer (2 st oberoende av varandra) när jag är på husbilsforumet? Förr så när jag "klickade" på en tråd kom jag in med en gång, nu kan det ta flera sekunder!
// pilot

Om jag får gissa så har du en version av FireFox som segar när ingen annan aktivitet är igång. Prova helt enkelt att röra musen över aktuellt fönster direkt efter du klickat på en länk. Mest troligt går det snabbare. Om det går snabbare, så skall senaste uppgraderingen till FF hjälpa på de flesta sidor. Kör du IE...så är det så. IE kollar igenom många saker innan du går in på en sida. En del av dessa 'saker' är behäftade med buggar även efter sista uppdateringen av Vista. FF = någorlunda snabbt, IE = rätt seg...
 
Toppen