• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Surfa som hemma i hela Europa

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Tipper de benytter et sim-kort fra Estland, det finnes flere som selger tilsvarende kontantkort. Hadde et slik en av de siste gangene jeg var i Europa.
 

Olof G

HBK Medlem
Inlägg
5.074
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2024
Kanske ett alternativ
Stämmer verkligen detta,har tittat på deras tjänster tidigare då har det varit begränsningat till vissa länder,så här skriver dom på hemsidan:

Våra abonnemang gäller i Sverige och Danmark, England, Irland, Italien och Österrike (Alla är våra hemmanät) samt i alla länder i EU, men då gäller roaming. Detta är en mindre mängd. Däremot kan du använda roamingen per månad och inte per år, som abonnemanget är. Det gör att du varje månad får ny roaming.
 

Janoeva

HBK Medlem
Inlägg
52
Kommun
Sjöbo
HBK-Nr
3000
Medlemskap
2025
jag tror det stämmer detta är ett nytt simkort som gäller hela EU c:a 500:- dyrare än det gamla Så för tillfället finns 2 nivåer de länder som du skriver och nu detta.
 

Stefanswede

FD HBK Medlem
Inlägg
319
Kommun
Upplands Väsby
HBK-Nr
27014
Medlemskap
2022
Jag hade tidigare en liknande lösning som använde operatören 3, men det var så dålig täckning på många ställen så numera använder jag istället ett Telenor kontantkort och laddar på med 100 gig för 449 kr och är jättenöjd med täckningen.
 
Toppen