• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

sunlight T67 2016

Sv: sunlight T67 2016

På våran -14 sitter vv/värmare under höger bädd från köket sett ... åtkomst från lucka i garaget.

du har nog en Truma Combi i bilen, kan se ut så här. Har du kollat under sängar, sittgrupp eller gaderob.

Truma combi.JPG

Lettest å komme til fra garasjen, ellers må du løsne på hylla i skapet bak kjøleskapet.

Hej jag hittar inte VV-beredaren i min Nya Sunlight T67 2016
------------------------------------------------
Hejsan, jag fick en fundering när jag läste din fråga, och lite beroende på vad du har haft innan till värme och VV-vatten.
Du skriver just VV-beredaren.
Om du har hittat själva pannan till värmen i bilen så har du VV-beredaren kombinerat inne i den.
Om du inte hittat något alls så får du fortsätta leta enligt bild ovan, men du behöver i så fall bara leta reda på en enhet, kombipannan :).

M.v.h. JANKRO.

Tillbaka
Toppen