• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sun Living

HS Limhamn

HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Malmö
HBK-Nr
37380
Medlemskap
2024
Första inlägg från nybliven medlem. Jag och min sambo håller på att undersöka förutsättningarna för att ha husbil. Samtidigt kollar vi lite på olika husbilar hos olika företag i syfte att lära oss.

Har förstått att viss märken kan kallas eller kallas premium, Hymer, Kabe etc. Men hur är det med Sun Living, är detta ett vanligt fabrikat eller det kan kallas budget alt. låg pris. I så fall, varför...?

Erfarenheter av Sun Living...?

Kör lungt // Håkan
 

Seppo Honkanen

HBK Medlem
Inlägg
676
Kommun
Österåker
HBK-Nr
28785
Medlemskap
2024
Jag rekommenderar er att börja med att hyra en husbil en vecka eller två. Det gav oss oerhört mycket och var väl investerade pengar. Skaffa även "Husbilsboken"...
 

Hedåker

HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
36836
Medlemskap
2026
Första inlägg från nybliven medlem. Jag och min sambo håller på att undersöka förutsättningarna för att ha husbil. Samtidigt kollar vi lite på olika husbilar hos olika företag i syfte att lära oss.

Har förstått att viss märken kan kallas eller kallas premium, Hymer, Kabe etc. Men hur är det med Sun Living, är detta ett vanligt fabrikat eller det kan kallas budget alt. låg pris. I så fall, varför...?

Erfarenheter av Sun Living...?

Kör lungt // Håkan
Håller med att hyra först, man kommer till så många insikter och tänk på vikten låt det ta något år
 
Toppen