• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Styring av ALDE 3010

T

trino

Guest
Hei
Har en Bürstner med ALDE 3010 og analogt styringspanel. Ved ca 23 grader i bilen "klikker" ALDEn når jeg vrir rattet på styreenheten på ca 2 og ca 4.
2 skal være ca 17 grader og 4 ca 25 grader. det som hender er at jeg ikke holder jevn temp i bilen. Har prøvd i et par husvagner og der klikker ALDEn bare man justerer litt på hjulet.
Noen som vet noe om dette? Noen som har det lignende? Har forsøkt å bytte el-kortet i ALDEn, men det hjalp ikke.
 
Senast redigerad av en moderator:

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Styring av ALDE 3010

Det analoge panelet er hovedsaklig mekanisk, og er lite endret fra ALDE 3000. Hadde problem med panelet på en 3000 en gang og det artet seg nesten slik.
Åpnet panelet og ga det noen dråper kontaktrens på kontaktene og litt spesialolje (som ikke stivner) på alle beveglige ledd og flater. Problemet forsvant, men i dag ville jeg sikkert oppgradert til det nye digitale panelet og fått mer detaljert styring av pannan.
 
F

F.d. 50036

Guest
Sv: Styring av ALDE 3010

Uppgradera till den digitala panelen, det är som att få en helt ny anläggning. Ring och prata med ALDE huvudkontoret sp hjälper de dig med rätt prylar.

Lycka till Torbjörn
 
Toppen