Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
www.jrltrading.seHar monterat vita mätartavlor i min bil, finns till många årsmodeller av Fiat. Min bil är 2020 med nya automatlådan
Var också lite mörk tidigare nu ser det mycket bättre ut.
Har du gjort dem själv?Har monterat vita mätartavlor i min bil, finns till många årsmodeller av Fiat. Min bil är 2020 med nya automatlådan
Var också lite mörk tidigare nu ser det mycket bättre ut.
Det är lite pilligt men enkeltVar det bökigt/svårt att byta ut tavlorna?
Nix, det följer med en manual, man bör dock vara försiktig så man inte ändrar nollläget på visarna. Allt tog ca 1 timme att demontera och montera. Finns också på youtube.Var det bökigt/svårt att byta ut tavlorna?
820 kr + 99 kr i fraktHur mycket kostar tavlorna
Johnny
Hej och tack för informationen820 kr + 99 kr i frakt
Var det bökigt/svårt att byta ut tavlorna?
----------------------------------Hur mycket kostar tavlorna
Johnny
HejHär kommer lite mer bra saker. Bilen blir alltid smutsig på sidorna pga stänk från framhjulen, även med ett litet stänkskydd blir det så. Har nu monterat skärmbreddare med stänkskydd i de befintliga hålen. Skärmbreddarna går att få i olika Fiat kulörer.
Trevlig Helg
Glädjen
Visa bilaga 202669
Sören Ericson 070-6253765 köpte mina för 4 veckor sedan.Hej
Jag hade sådana på min förra bil men jag har försökt att ringa han som gjorde dom i närheten av oskarshamn men inte fått tag på han så har du någon adress till honom
Tack på förhand
Johnny
Hej så heter han vi åkte förbi oskarshamn nu i oktober men han svarade inte i telefonen när jag ringde och tack så jag får väl försöka igenSören Ericson 070-6253765 köpte mina för 4 veckor sedan.
Vad är priset på dom ?Här kommer lite mer bra saker. Bilen blir alltid smutsig på sidorna pga stänk från framhjulen, även med ett litet stänkskydd blir det så. Har nu monterat skärmbreddare med stänkskydd i de befintliga hålen. Skärmbreddarna går att få i olika Fiat kulörer.
Trevlig Helg
Glädjen
Visa bilaga 202669
Tror det var 2000kr +frakt för bägge sidor.Vad är priset på dom ?
Anders
Det vart stor skillnad, inget sprut alls från drivhjulen.Gjorde skärmbreddarna någon skillnad på smuts och sprutet? Ni som vet.