• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Styling

Glädjen

HBK Medlem
Inlägg
273
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
397
Medlemskap
2025
Har monterat vita mätartavlor i min bil, finns till många årsmodeller av Fiat. Min bil är 2020 med nya automatlådan
Var också lite mörk tidigare nu ser det mycket bättre ut.
 

Bilagor

  • tempImageZt4Jhl.jpg
    tempImageZt4Jhl.jpg
    3,2 MB · Visningar: 310

surtecruisers

FD HBK Medlem
Inlägg
2.016
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
Medlemskap
2022
det var ju helt suveränt då ser man ju hastigheten upp till 70 med ! det är ju så svart så det är omöjligt att se i dagsljus ! var få man tag på dessa ?
 

Per J

HBK Medlem
Inlägg
108
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
28807
Medlemskap
2024
Fan, jag har aldrig tänkt att jag skulle hålla på att ”pimpa” min bil men oj va mycket snyggare det var med vita tavlor! Hmm

snyggt jobb!!!
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.518
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Var det bökigt/svårt att byta ut tavlorna?
Hur mycket kostar tavlorna
Johnny
----------------------------------
Hejsan, här är en länk till tillverkaren med massor av andra bilar också om någon är intresserad av andra än Ducato.
Skrolla ner till Fiat så dyker de upp.

Här är en instruktion med bilder om någon vill se hur det går till innan ev. köp.

M.v.h. JANKRO.
 

Glädjen

HBK Medlem
Inlägg
273
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
397
Medlemskap
2025
Här kommer lite mer bra saker. Bilen blir alltid smutsig på sidorna pga stänk från framhjulen, även med ett litet stänkskydd blir det så. Har nu monterat skärmbreddare med stänkskydd i de befintliga hålen. Skärmbreddarna går att få i olika Fiat kulörer.
Trevlig Helg
Glädjen


5A8819FB-F435-4CD1-BA27-8F21B1245564_1_201_a.jpeg
 

Johnny o Lisa

HBK Medlem
Inlägg
382
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
7809
Medlemskap
2024
Här kommer lite mer bra saker. Bilen blir alltid smutsig på sidorna pga stänk från framhjulen, även med ett litet stänkskydd blir det så. Har nu monterat skärmbreddare med stänkskydd i de befintliga hålen. Skärmbreddarna går att få i olika Fiat kulörer.
Trevlig Helg
Glädjen


Visa bilaga 202669
Hej
Jag hade sådana på min förra bil men jag har försökt att ringa han som gjorde dom i närheten av oskarshamn men inte fått tag på han så har du någon adress till honom
Tack på förhand
Johnny
 
Toppen