• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Studentboende Karlskrona tydligen väldigt svårt..

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2026
Min son fick det glädjande beskedet att han kommit in på Blekinge Tekniska Högskola och skall studera till civilingenjör inom data/spelprogrammering.

Men samma dag som han fick beskedet så fick väl förmodligen väldigt många samma besked och vips så var alla studentbostäder borta.

Finns det någon i Karlskrona som har lite bra kontakter till någon som har en liten skrubb att hyra ut eller vart man kan vända sig.

Sv: Studentboende Karlskrona tydligen väldigt svårt..

Min dotter och hennes sambo fick välja mellan två studentbostäder direkt efter intagningsbeskedet i Karlskrona.
De måste haft en förbaskad tur.
Lycka till med boendet, det blir till att ringa runt mellan privarvärdar, ligger man i med det så brukar det lösa sig.
Mvh

Sv: Studentboende Karlskrona tydligen väldigt svårt..

Det löste sig så att dom var 3 killar som delade på en 4 rummare och det blev väl rätt bra för då blev det ett riktigt kök (med diskmaskin) och vardagsrum samt är allt på 100 kvm.

Tillbaka
Toppen