Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kan bara hålla med.Jag gillar de lite äldre Carthago som har 2 vaskar och bra avställningsytor och jag står ofta i köket. Borde vara förbjudet med bara en ho som vi har i vår nuvarande bil, jaja man vänjer sig med allt utom en sak.
Detleffs ALPA har också rätt bra kök.Går inte komma ifrån att Kabe's kök är välplanerad.
Vad finns det för husbilar som har lika stort kök? Bra avställningsytor.
Det här är köket i en 910
Visa bilaga 241079
Hymer B-SL 778 har ett rejält rymligt kök, den modellen tillverkades fram till 2018.Går inte komma ifrån att Kabe's kök är välplanerad.
Visa bilaga 241079
Går inte komma ifrån att Kabe's kök är välplanerad.
Visa bilaga 241079
Nej det var norr om Nurnberg på väg 9 mot berlin orten finns kanske någonstans det var säkert 15 grader ute köpte en pizza till kvällsmat fanns många ställen men de flesta hade ju mat på sena kvällen och jag ville lägga mej tidigt skulle ju köra vidare på morgonen för att träffa mina bekanta. Det var en helt vanlig parkering men det fanns en husbilskylt. Totalt full för natten tror jag men jag hittade ett tomt hål för en vanlig personbil. Gick bra att gå ut eftersom skjutdörren där bak inte tar någon plats.Bengtic..jag tror det var i Reims du stannade på väg upp... jag har varit där... tältade några mil utanför... varmt var det..långt över 30 ... men en fantastisk stor kyrka... 14 juli minns jag. För det var nationaldagen..
7-8 år sedan. Hur överlevde vi överhuvudtaget? Ofattbart?
När du körde upp var det väl snarare nästan 0 grader?
Din bror måtte ha en rejält stor husbil, lyckans ostNej det var norr om Nurnberg på väg 9 mot berlin orten finns kanske någonstans det var säkert 15 grader ute köpte en pizza till kvällsmat fanns många ställen men de flesta hade ju mat på sena kvällen och jag ville lägga mej tidigt skulle ju köra vidare på morgonen för att träffa mina bekanta. Det var en helt vanlig parkering men det fanns en husbilskylt. Totalt full för natten tror jag men jag hittade ett tomt hål för en vanlig personbil. Gick bra att gå ut eftersom skjutdörren där bak inte tar någon plats.
Jag hatar köksöar de tillför ingenting och tar plats. Min bror har en sång och det förut så stora allrummet blev decimerat och man fick sitta långt ifrån varandra och kunde inte föra att vettigt samtal. Sen gick det ju inte med elspis utan gas skulle det vara.