Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
På min modell är skåpet för tvn på andra sidan dörren ovanför sittdelen. Enligt uppgift från verkstaden på firman där jag köpte den så ska det gå att köra med en 22 tums tv (om än trångt). Ska bli spännande att se om det funkar..Dom flesta går att köra på 12 volt
Beställde denna tvn. Den klarar en spänning mellan 10-30 volt.
Ljud & bild - Produkter
Musik var du vill, när du vill. På bussen, i soffan, på jobbet – alltid som du vill ha det. Film och TV hemma eller på semestern – vi har lösningen som fungerar för digwww.kjell.com
Vi har precis skaffat oss en Adria Coral Supreme 670 SLT -2011 som har ett tv fäste inne i skåpet ovanför kyl/frys.
Dock så var tv: urplockad när vi köpte bilen. När man mäter skåpet så är bredden på öppningen 500 - 505 mm.
Så även vi söker en lämplig tv att montera på fästet och som går att få in i skåpet.
Om det är årsmodell 2021 så får den inte plats, har själv en sådan bil. den hänger på väggen vid ingången.Är det någon som vet hur stor tv man kan montera på väggfästet i en Adria Coral Supreme 670 SLT? Har inte fått bilen levererad men vet att det egentligen är skåpet som tvn "förvaras" i som begränsar. Får man plats med en 24"?
Var även uppmärksam på att LTC tv inte har godkänt comhem som tv "kanal". Går inte att köra eller installera appar som har ursprung comhem. Inte ens general agenten erkänner detta faktum.
Enda sättet att köra/se comhem play tex. Är att köra via hdmi kabel.
Funderar på att kasta min LTC på skroten.
//kjell
Detta är enklast om du kör Boxer,fungerar bra på LTCOm ni använder en box, ex Boxer, och ansluter den med HDMI så kan TV även vara en PC monitor. Inte så vanligt med 12V på monitor, men om ni redan har 220V så är det ett alternativ. /GB
Jag har en Adria 670 Coral SLT. Bytte nyligen till en 22 tum. Passade perfekt i skåpet.Är det någon som vet hur stor tv man kan montera på väggfästet i en Adria Coral Supreme 670 SLT? Har inte fått bilen levererad men vet att det egentligen är skåpet som tvn "förvaras" i som begränsar. Får man plats med en 24"?