• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Stora Trumavärmare

F

F.d. 24912

Guest
Jag har nyligen köpt en Euro mobil årsmodel 90. Som förstagångs husbilsägare kanske det inte var det smartaste att köpa en bil utan instruktionsbok, men tyvärr fanns det ingen. Funderar lite över Truma värmaren. Dels hur man överhuvudtaget startar den o sen om det alltid är elpatron i dom eller måste man köra på gasol även om man står på el.Kanske någon har en instruktionsbok att kopiera o sälja till mig.
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: Stora Trumavärmare

Om din bil är från 1990 så finns inte värmare från den tiden med på Truma's hemsida. Jag har bruksanvisning till en Truma-värmare som monterades mellan 1991-1993. Ta ett kort på värmaren så att jag kan se om det är samma som min eller om du vet modellbeteckningen så kan du få en kopia på min.

Bennie
 
F

F.d. 24912

Guest
Sv: Stora Trumavärmare

Tack så mycket Bennsan! Ska ta ett kort o även kolla o se om det finns någon beteckning! Var hittar jag din mailadress! Är ny på sidan o har inte hunnit sätta mig in i hur det fungerar!:)
 
Toppen