Tommy Dynér
FD HBK Medlem
Denna tråd är för den allmänna diskussionen om Artikel Stora ord, men vad finns bakom orden?. Lägg till diskussionen här.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Husbilen och resandet med husbil är en form av anarki. Man kör vart man vill, när man vill, kommer när man vill och åker vidare när man vill. I vårt avlånga land finns ett oräkneligt antal platser att parkera på. Ställplatser att utnyttja och campingar för dem som så vill. För egen del hoppas jag att det så förblir. Låt husbilarna och husbilsturismen gå "under den politiska radarn." Husbilslivet är ett av de få områden som fortfarande ger frihet för dem som avskyr att skrivas på näsan av politiker och ordningsmän vad man skall göra och framförallt inte göra. Faktiskt är det en stilla nåd att bedja om att alla projekt som startas för att mota in oss i den ena eller andra fållan misslyckas. Låt oss glädjas åt friheten så länge den varar....! För det är ju just friheten, oberoendet, som husbilen ger, som triggar våra belackare. Eller hur? Och Gott Nytt År så här tio minuter i tolv.Denna tråd är för den allmänna diskussionen om Artikel Stora ord, men vad finns bakom orden?. Lägg till diskussionen här.