Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
För att avlasta och undvika sprickor i plastgolvet i duschen har jag lagt in en plastmatta för altan. Det tog 1 timma, kostade 149kr på Rusta och så blev det snyggt.
Kollade in dessa trevliga plattor på Rusta i eftermiddag, men blev aningen tveksam då jag såg undersidan med de små vassa distanshylsorna. Än mer tveksam blev jag när jag såg de rejäla avtrycken de gjorde på en wellpappskiva.
Vill därför kolla med Er alla som lagt in dessa i dusch och toalett om Ni märkt av några avtryck av dessa hylsor på de golv Ni vill skydda.
Min första tanke var att våra fötter nog är skonsammare mot golvet än vad dessa plattors undersida är. Kanske helt feltänkt!?
Tacksam om Ni delger Era erfarenheter!
//Kjell