F
F.d. 25310
Guest
Hej
Har letat men hittar inget.
Är det någon som har HBK´s Ställplatslista i CSV format??
Christer
Christer
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej Har letat men hittar inget. Är det någon som har HBK´s Ställplatslista i CSV format?? Christer
Hej
Ja du svårt att säga vad det blir
Sol i norr svarta moln i söder, ser nästan ut som snö moln
Tror inte det blir så jättebra men men
C
Hej du Nylind, jag saknar numera också csv-filer för användning i vanlig GPS, tråkigt att tillgängligheten av dessa blivit som "du och jag tycks uppleva detta"! Hämtar numera det jag behöver till mina GPS'er externt HBK.Hej
Christer
Hej du Nylind, jag saknar numera också csv-filer för användning i vanlig GPS, tråkigt att tillgängligheten av dessa blivit som "du och jag tycks uppleva detta"! Hämtar numera det jag behöver till mina GPS'er externt HBK.
Bra iniativ Nylind att ta upp problemet på denna tråd och för att lägga till en dimension av problemet, så vet man numera inte vad de filer som finns representerar/innehåller, inte heller kvaliten på dem.
Hur och varför Alingsåsdiskussionen förs under under denna rubrik förstår jag inte (skapa en egen tråd/lättja?), i övrigt hoppas jag få mer klarhet i just rubrikens ämne!
"För närvarande är detta med csv-filer vildvuxet och i förhållande till i varje fall mina behov oklart, osäkert, otydligt .... svåranvänt ... "!
/ Hälsar en bedrövad Relax