• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplatser

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2026
Hej där ute i landet.

Nu börjar det flyta på med Ställplats-inläggen men det behövs mer hjälp med platser.
Ni som vet om en plats som man kan stå på med husbil, lägg in den.
Kan ni inte/vågar ej så skicka uppgifter till mig eller någon annan som håller på med Ställplatser, just nu är det väl jag och Gunnar som är engagerade i den biten.
Min mail och även Gunnars finns under våra profiler.

Om ni skickar något till mig så vill jag ha:
Namn på platsen och hur det ser ut där
Vägbeskrivning om möjligt GPS-koordinater
Finns det någon slags service på platsen (Toa, vatten, badplats etc)
Sevärdheter om det finns någon i närheten
Sist men inte minst ett foto på platsen

MVH

Sv: Ställplatser

Hej

Man kanske skulle kunna peta ihop en blankett som man kan skriva ut.
Så kan man ha den i bilen och notera. Samt att om det är möjligt ta med foto.

MVH janase

Mail från janase

Hej

Nu finns det ett formulär att ladda ner under Öppet Forum > Filer > Ställplatsformulär

MVH

Safe Park i Värnamo, Verkar inte existera längre! Tacksam om den tas bort. Jag körde dit, i tron att den existerade. Men tji! Hänvisningsskylt överkryssad och allt låst. Höll på att få övernatta vid vägkanten. Hälsningar Göte A
PS Visste inte var man lämnar såna här uppgifter.

Web er avhengig av at det rapporteres inn når noen oppdager at en plass er blitt stengt, en kan enten fylle ut info i Ny husbilplats eller rapportere innlegget som beskriver plassen.

Jag tycker att web kan plocka bort de ställplatser som har upphört att existera. Det finns väl ingen mening med att de ligger kvar i listan.

Jappe

Det gör webadm också när någon vänlig medlem meddelar oss att de inte finns längre. :)

Först läggs informationen in i inlägget så att medlemmarna kan se att platsen upphört för att sedan efter en tid (ca ett år) tas helt bort ifrån listan.

Använd "Ny plats" i högerspalten för att lämna info om ställplatser nya och gamla!

V.v. ta bort denna plats :

090527; Jojje:
Hej
När vi besökte Rälla Paviljong 22 Maj 2009 var den igenbommad.

Jojje

Tillbaka
Toppen