• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ställplatser via Husbilsklubben vs appen ställplatser

Rolf/Marianne

HBK Medlem
Inlägg
57
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
32640
Medlemskap
2024
Novis men upptäcker att appen har fler markerade ställplatser än husbilsklubbens inlagda. Ex Kalmar, Borgholm som är de orter jag nyss tittat på. Vet någon hur det kommer sig? Eller är det, som i detta fall jag, som skall lägga in när det saknas?
 

Per & Carina

HBP Admin
Inlägg
1.776
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2024
Vi är nästan helt beroende av att medlemmarna är aktiva och lägger in nya platser och även ändringsförslag om ändringar i priser mm upptäcks. Här är för nya platser: Ny Husbilsplats | Husbilsklubben.se .
Ändringsförslag klickar man i ovanför kartan på befintlig plats, gärna bilder ( OBS liggande bilder), gärna med platsens webbadress också. Vi i HBP Admin går igenom platserna innan de godkänns och läggs ut.
Hjälp & Tips Husbilsplatser
Per P. HBP Admin
 

Rolf/Marianne

HBK Medlem
Inlägg
57
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
32640
Medlemskap
2024
Vi är nästan helt beroende av att medlemmarna är aktiva och lägger in nya platser och även ändringsförslag om ändringar i priser mm upptäcks. Här är för nya platser: Ny Husbilsplats | Husbilsklubben.se .
Ändringsförslag klickar man i ovanför kartan på befintlig plats, gärna bilder ( OBS liggande bilder), gärna med platsens webbadress också. Vi i HBP Admin går igenom platserna innan de godkänns och läggs ut.
Hjälp & Tips Husbilsplatser
Per P. HBP Admin
Bra då vet jag, känner dock att innan man lägger in så bör man ha varit på plats. tycker ni ngt annat så kan jag kopiera in vad som finns där jag nu upptäckt att det saknas.
 

Olof G

HBK Medlem
Inlägg
5.078
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2024
Det är nog denna du menar,jag brukar använda "park4night" också och lägga in nya på HBK.
 

Per & Carina

HBP Admin
Inlägg
1.776
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2024
Bra då vet jag, känner dock att innan man lägger in så bör man ha varit på plats. tycker ni ngt annat så kan jag kopiera in vad som finns där jag nu upptäckt att det saknas.
Vi i Admin brukar plocka platser vi upptäcker på nätet, i tidningar eller andra ställen. Det är detektivarbete och ofta finns det inte bilder som vi får använda men då finns i alla fall platsen med och vi hoppas få in bilder och relevanta uppgifter från besökande medlemmar. Även när nya platser kommer in försöker vi komplettera via web-plats och andra källor på internet om det behövs. Så upptäcks nya platser så är vi tacksamma om de kommer in. OBS. se till att ni är inloggade om ni ser efter om en plats finns. Annars ser ni bara TÖMNINGSPLATSER som är öppet även för icke medlemmar. Hjälp & Tips Husbilsplatser
 
Senast ändrad:
Toppen