• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplatser i Sverige

• Startad av Startad av F.d. 7702
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 7702

Guest
Hej, Undrar hur är det med ställplatser i Sverige, i bl.a Tyskland finns det gott om dylika. Finns någon "katalog" eller annat att köpa med info?. I campingboken sakans uppgift. Tac ksam för svar från någon klok-
Su ne

Sv: Ställplatser i Sverige

Hej igen, har skrivit ut från nätet ställplatser/camping. men Dum Fråga, vad betyder de gröna och vad står de röda pluttarna för?. Är det månne el-anslutning eller ??
Sune

Menar du de gröna och röda pluttarna på kartan?
I så fall är väl de röda pluttarna ortsmarkeringen och de gröna själva ställplatse.
Om du trycker på den så kommer det upp ytterligare en sida med lite förklaringar.
/Thomas

Hej Rotary,
om du vill ha utskrifter på ställplatser i Sverige så ska du absolut gå till denna tråd http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/217833 som är skapad av JanneEkan.
Där får du ut många län med samtliga registrerade ställplatser. Mycket praktiskt att ha med sig i en pärm. Det blir sammantaget många sidor men det är mer än värt jobbet att skriva ut pdf-filerna.
V-backen :wink:

Senast redigerad av en moderator:

Menar du de gröna och röda pluttarna på kartan?
I så fall är väl de röda pluttarna ortsmarkeringen och de gröna själva ställplatse.
Om du trycker på den så kommer det upp ytterligare en sida med lite förklaringar.
/Thomas
Tack Thomas för värdefull hjälp, ibland ställer man lite dumma frågor, men va fa´n det bjuder jag på. Tavk o hej
Sune

Tillbaka
Toppen