• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplatser i Portugal

F

F.d. 3526

Guest
Hej!

Vi åker med våran husbil till Portugal till hösten. Vill gärna få reda på bra ställplatser i
landet,samt ev. andra sevärdheter.
Tackar på förhand,för ev. många svar.:yes::spinny:

Göran o Birgitta

Sv: Ställplatser i Portugal

Ett tips är att köpa turistguiden Portugal som förlaget Streiffert ger ut. Den kostar strax under 300:- om man beställer den på nätet hos t ex Adlibris. Den är en bibel när det gäller Portugal. Och förresten flera andra länder åxå, som dom ger ut.Boken har
ISBN nr 91-7886-353-8. Om ni söker på det nr hos bokhandlarna på nätet så blir det rätt.
Delteff

Hej jag har en massa ställplatser i Portugal men dom är i Microsoft Autoroute 2006 format. Har du det programmet så kan du få den filen av mig.

Mvh. Bertil HBK-556

Tack för ditt svar angående ställplatser i Portugal. Tyvärr har vi inte inte möjlighet att hämta hem Microsoft Autoroute 2006 format.Men tack i alla fall.

Tack för det Bengt. Kul att du kollar vår hemsida, bli medlem du med. Det är en jättebra klubb.

Varma hälsningar från Puerto de Mazarron, Spanien.
Bertil HBK-556

Hej Bertil,
Vi är igen på väg till Portugal efter två månaders avbrott. Skulle vara trevligt om du kunde maila dina ställplatser för Autoroute 2006 till jyrki.laine@gmail.com. Tack i förväg!

hälsn 274/jyrkla

Tillbaka
Toppen