Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej!
Har en Samsung galaxy 10.1 och Android 4.2.2 är det möjligt att ladda hem promobile på denna?
Ni får gärna förklara hur jag ska göra, är inte så hemma på detta så jag blir mycket tacksam om det är möjligt och jag får hjälp med att ta hem det.
Mvh
Pelle
Mobil Life + finns nu också till Androider, åtminstone vissa versioner.
Den kan användas offline efter nedladdning av databasen.
Om du menar navigeringsappar finns Sygic, Navigon (Garmin), Copilot m.fl.
Fungerar mobil life + bättre i utomlands? Söker på ex ställplatser i Trosa som har runt 30 - 40 ställplatser nere vid hamnen men dyker inte upp i listan. Finns det ngn förklaring till det eller hittar den inte allt?
Motorhome parkings är ett bra komplement till mobillife +, fungerar i offline läget, direktkopplat till Sygic.
Bosse, jag har laddat in Motorhome Parkings, men kan inte se att den finns i Sygic!
Hur gjorde du?
Undrar
Kåre[/QUOTE
Den finns inte i Sygic men du kan navigera till vald plats inifrån appen "All Motorhome Parkings" med Sygic. Suverän applikation ...
Håller med er Jonas & Cina.
Ett mycket bra komplement till Sygic.
Undrar vad som tillkommer om man köper full version?
Har ni köpt full version?
Hälsar
Kåre