• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplatsappar eller Instagram, skärpning

Olof G

HBK Medlem
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2025
Jag blir så trött på dom som använder ställplatsappar som sitt Instagramkonto,det är bilder på mat,hundar,katter,solnedgångar osv i alla evighet.
När jag använder en ställplatsapp är jag intresserad av hur platsen ser ut ,om det är vad jag söker inget annat.

F

F.d. 58882

Guest
Helt rätt. FB, Instagram & andra sociala media har inte på våran hemsida att göra. Dom som föredrar sociala media kan hålla sig där.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Bruk Husbilsplatser her i Husbilsklubben, alle bilder og informasjon kontrolleres før det legges ut. Finner du en plass som ikke er lagt inn registrer den og ta noen gode bilder av hvordan plassen er - det er de bildene en trenger for å velge en plass å besøke.

Toppen