• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats i Småland

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025
Har hittat en riktigt bra ställplats som är gratis mellan Borås och Värnamo riksväg 27.
Mitt imot ligger Kroksjöns fiskecamp ,där tar dom 100:- med el, men på andra sidan vägen gratis,stora gräsytor och strandtomt och möjlighet till bad vid brygga,Sopkärl,vattentoaletter som städas två ggr /dag. samt latrintömmning, allt detta GRATIS ,värt ett besök om ni har vägarna förbi. Kordinaterna är Latitud 57,4725 Longitud 13,3766 Kör lungt !! // Göran i Mjölby

Sv: Ställplats i Småland

Verkligen en trevlig plats och man brukar alltid träffa andra HBK:are där. Kanske vi ses där framöver.

Nästa ställplats blir inte inlagd som ja tycker verkar bra, för esbjörn kan ju alla :)

Trevligt att ni har varit där,som kanske ses där över något gott att dricka :)

Har hittat en riktigt bra ställplats som är gratis mellan Borås och Värnamo riksväg 27.
Mitt imot ligger Kroksjöns fiskecamp ,där tar dom 100:- med el, men på andra sidan vägen gratis,stora gräsytor och strandtomt och möjlighet till bad vid brygga,Sopkärl,vattentoaletter som städas två ggr /dag. samt latrintömmning, allt detta GRATIS ,värt ett besök om ni har vägarna förbi. Kordinaterna är Latitud 57,4725 Longitud 13,3766 Kör lungt !! // Göran i Mjölby

jättetrevligt göran,,det är engagemanget som räknas,,

teddi,,

Ja visst en mycket bra ställplats man önskar att det fanns många sådana.

Men den ligger inte i småland utan i västergötland. M.v. h. Gert-Ove.

Jovisst kan jag alla ställplatser - det ärju bara att kolla i HBK stälplatslista:)

han kan ju inte alla ställplatser,,de e ju bara vi medlemmar som kommer in där,,sen att platsen ligger i ett annat län,,
denna nya kille har gjort ett jobb från grunden,,alla relevanta uppgifter som skall till o lite mer faktiskt,,

en ryggdunk från mej saxnäs får du,,träffas vi nån gång blir de också en kram från hulda,,:D

ha de gott

teddi,,,

han kan ju inte alla ställplatser,,de e ju bara vi medlemmar som kommer in där,,sen att platsen ligger i ett annat län,,
denna nya kille har gjort ett jobb från grunden,,alla relevanta uppgifter som skall till o lite mer faktiskt,,

en ryggdunk från mej saxnäs får du,,träffas vi nån gång blir de också en kram från hulda,,:D

ha de gott

teddi,,,

Instämmer helt o hållet. Kul med ytterligare en ny, engagerad medlem.

Hej
Tack för alla fina kommentarer,Jag ska försöka dra mitt strå till stacken och ange bra ställplatser,sen är väll mitt lokalsinne inte så bra :) kanske en liten grogg för mycke när jag sa småland i stället för västergötland :) ha de gött.
Vill även passa på att påminna er om att Skenninge Marken är den 3-5 Augusti 2011. Dit är ni alla välkommna ,det finns massor med bra parkering ca 100 meter från området,det går alldeles utmärkt att övernatta där också.

Tillbaka
Toppen