F
F.d. 16416
Guest
Sv: Sprickor i taket
Visst är livet fullt av överraskningar.
Skrev i ett tidigare inlägg att plastsprickorna på vår husbil skulle åtgärdas på garantin nu efter påsk genom utbyte av delarna.
Skönt att ha husbilen åtgärdad inför säsongen.
Tid inbokad i två dagar och lånebil reserverad så allt verkade ju toppen.
Ville idag före den långa resan till verkstaden kolla att allt var under kontroll.
Jo det var det, tiden var reserverad och lånebilen var på plats för mig, men det fanns inga reservdelar hemma!
De skulle ha beställts i september förra året.
Nu tvistar man om var felet ligger.
Jag är inte intresserad av var felet ligger, utan kan bara konstatera en stor inkompetens och brist på samordning inom firman och en nonchalans mot oss som kunder och köpare.
Slapp i varje fall genom min fråga en onödig resa och att då komma lite närmare en hjärtinfarkt.
Leve samordningen inom säljföretagen!
Roadglider
Visst är livet fullt av överraskningar.
Skrev i ett tidigare inlägg att plastsprickorna på vår husbil skulle åtgärdas på garantin nu efter påsk genom utbyte av delarna.
Skönt att ha husbilen åtgärdad inför säsongen.
Tid inbokad i två dagar och lånebil reserverad så allt verkade ju toppen.
Ville idag före den långa resan till verkstaden kolla att allt var under kontroll.
Jo det var det, tiden var reserverad och lånebilen var på plats för mig, men det fanns inga reservdelar hemma!
De skulle ha beställts i september förra året.
Nu tvistar man om var felet ligger.
Jag är inte intresserad av var felet ligger, utan kan bara konstatera en stor inkompetens och brist på samordning inom firman och en nonchalans mot oss som kunder och köpare.
Slapp i varje fall genom min fråga en onödig resa och att då komma lite närmare en hjärtinfarkt.
Leve samordningen inom säljföretagen!
Roadglider