• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spoilerljus

Senast redigerad av en moderator:
Sv: Spoilerljus

Har du inga spoilerljus /dimljus och skall köpa detta så måste dom vara märkte på ett viss vis jag har för mej att det skall stå E1 i glaset skall du köpa LED så vill det till att dessa inte skickar ljuset uppåt så det bländar .
Hittar du "riktiga " dimljus så kan du montera LED i dessa men du får inte köra med halvljus och dimljus samtidigt .
Info från Polisen : De vanligaste frågorna

Startsida privat / Vägverket

NTF Konsument - Frgor och svar - Dimljus och halvljus

Senast ändrad:
Sv: Spoilerljus

Har själv funderat på någon typ av belysning i "uttagen" för extra ljus. Vissa modeller bla Adria har ljus som standard.
Man skulle kunna ha runad positionsljus 65 mm i diameter,"gamla" typen av pos ljus som fanns på husvagnar. (Kama katalogen E04-02)
Frågan är hur man kopplar dom utan att datorn får fnatt ? Ska man bara tjuva på bef kabel till bef park ljus?
Peter

Tillbaka
Toppen