• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Spiken Lidköping by night

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Spiken Lidköping by night

Det var ett vackert kort av en härlig plats som vi besökte i somras. Är det öppet så här års så man kan stå på ställplatsen med el ?
MVH Gunilla
 
M

Matts Torebring

Guest
Sv: Spiken Lidköping by night

Hej & Hå & Jag förstår inte hur de tänker. Naturligtvis ingen ström i uttagen när det behövs. Jag tror de öppnar först den 1 maj. Vi har dubbla batterier, led tv, ledlampor och solceller på taket så vi klarar oss. Det var en trevlig påskmarknad med många tält och stånd. Spiken är alltid trevligt. Nu kostade det inget för oss att stå där. Mvh Matts Torebring
 

Lars o Annica

HBK Medlem
Inlägg
759
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
8996
Medlemskap
2024
Sv: Spiken Lidköping by night

Kan intyga att bilden är autentisk vi låg där också i lördags,dock var det lite kallare än vad bilden ger sken av.
Stämmer som Mats skriver att dom öppnar 1/5.
Saknade ingen sill för dom sålde fantastiskt god rök lax och hjortronsås.
En trevlig plats väl värd ett besök.

Ha de
 

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Spiken Lidköping by night

Hej & Hå & Jag förstår inte hur de tänker. Naturligtvis ingen ström i uttagen när det behövs. Jag tror de öppnar först den 1 maj. Vi har dubbla batterier, led tv, ledlampor och solceller på taket så vi klarar oss. Det var en trevlig påskmarknad med många tält och stånd. Spiken är alltid trevligt. Nu kostade det inget för oss att stå där. Mvh Matts Torebring
Vad var det du inte förstod ?? Jag undrade ju bara om det är öppet, eftersom vi kommer att passera där veckan efter påsk.
ha det gott ¨
MVH Gunilla
 
M

Matts Torebring

Guest
Sv: Spiken Lidköping by night

Jag förstår inte att de inte är mer turistorienterade och förstår att det finns en bra möjlighet till intjäning även under försässong.
 

Faran

HBK Medlem
Inlägg
163
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6353
Medlemskap
2024
Sv: Spiken Lidköping by night

Visst var det vackert, men kallt ! Vi stod där oxå samma em o natt, njöt av citronrökt lax med hjortronsås och fiskpate från Ullis. Vi njöt av utsikten både över vattnet och er stora fina Kabe:yes:

Vi med de vita pudlarna:spinny:
 
M

Matts Torebring

Guest
Sv: Spiken Lidköping by night

Visst var det vackert, men kallt ! Vi stod där oxå samma em o natt, njöt av citronrökt lax med hjortronsås och fiskpate från Ullis. Vi njöt av utsikten både över vattnet och er stora fina Kabe:yes:

Vi med de vita pudlarna:spinny:

Jag har mitt namn på dörrarna, nästa gång får ni knacka på. Visst var laxen utsökt god, vi åt påskbuffé två dagar i rad. Riktigt kallt var det också. Mvh Matts Torebring
 

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Spiken Lidköping by night

Ja, Spiken är verkligen ett trevligt ställe att övernatta på, kan rekommenderas. Vi var där i augusti 2011 och bl.a. åt en välsmakande middag på restaurangen. Passade även på att köpa en del smått och gott i en av fiskbutikerna.
Lite trångt var det förståss för oss med husbilar, vi var ju många där samtidigt.
 
Toppen