• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Speedway Göteborg

• Startad av Startad av F.d. 55338
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 55338

Guest
Hej jag ska ner till Ullevi på speedway 4/5 -13 och behöver lite tips på övernattningsplats nära arenan.
För flera år sen stog jag vid shellmacken bakom polishuset, är det tänkbart fortfarande??
Tack på förhand om evt.tips. OVE. :mcride::mcride:

Sv: Speedway Göteborg

Shellmacken vid Polishuset eller korsningen vid Ullevi finns inte längre. Det är nog ganska svårt att hitta övernattningsplatser centralt i Göteborg.
Varför inte prova att stanna på Aspen Camping i Lerum. Det är 5 minuter att gå från campingen till pendeltåget som tar dig till Göteborg centralstation på 20 minuter. Därifrån är det 10 minuter att gå till Ullevi.

Aspen Camping

Sv: Speedway Göteborg

Hej på Er !

Ser att Ove börjat köra speedway akta vänsterdojan. Ställplats i Göteborg är inte lätt att hitta. Lisebergs camping KÄRRALUND ligger ca 5-6km från ullevi Ni får ta spårvagnen in till ullevi. Alternativ är att stå utanför stormarknader, men ingen plats finns nära ullevi. Själva har vi nu släppt handbromsen och ligger i Peniscola i ösregn ca 10g Vi är dom 3 sista bilarna från Santa Pola som drar hemåt (Cybil,Conny,Maud,Lennart) Även Lowelowe har lämnat fast med flyg
Hälsningar
Irén o Peter:mcride:

Tillbaka
Toppen