• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spanska mässor på Costa Blanca

F

F.d. 29752

Guest
Ni missar väl inte Caravanmässan i Alicante 4:e, 5:e och 6:e mars resp. 11:e, 12:e och 13:e. De lokala handlarna visar sina husbilar och husvagnar.
Mässan ligger i motorvägskorset Alicante/Cartagena/Flygplatsen. Glöm inte rabattbiljetten för Jubilarer (pensionärer)

Caravaning - Muestra Provincial de Caravaning y Tiempo Libre

En annan händelse i vår är Turist- och Fritidsmässan i Torre Pacheco 18-20 februari.

IFEPA-Palacio Ferias y Exposiciones

Tryck på "Calendario Ferial 2011" och kolla in vårens utställningar.

De första mässdagarna tillagas en stor paella utomhus, som sedan besökarna bjuds på med bröd och vin.
Spanjoren i gemen är mycket kömedvetna, men här är det vassa armbågar som gäller. Alla anser sig stå först i kön.

Det finns en stor parkering, men en god ide är att åka hit kvällen före.
Även här åtnjuter Jubilarerna rabatt på inträdet.

Ha det i solen
Pehr

Sv: Spanska mässor på Costa Blanca

hej
vad hittar jag rabattbilljeten till Alicantemässan???

lowelowe :)

Sv: Spanska mässor på Costa Blanca

hej
vad hittar jag rabattbilljeten till Alicantemässan???

lowelowe :)

Jag uttryckte mig lite slarvigt: Rabatterad pensionärsbiljettbiljett löses vid entren. Dessutom kan rabattbiljetter hämtas hos caravanfirmorna som ställer ut, t.ex. Caravanas Crux i Elche eller Caravanas Murcia utanför Murcia. Åtminstone kunde man göra det för några år sedan. Det var på det sättet vi kom i kontakt med caravanmässan.

Pehr

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Toppen