• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spanienresa?

Sv: Spanienresa?

Hejsan på er ,vi har också planer på spanien ,har talat om att åka 15 dec komma hem 10 - ,, 15 jan..men allt är öppet..kan vi kommunisera per tel.:yes:Gundel & Tommy Edling

Hej på er, angående Spanienresa, är det inte kort tid i Spanien för er? Men de kan va kul å höras per telefon. 031-992180, om ni hinner före å ringa. Bosse o. Marianne:)

:DVi drar ca.15 dec. mot Danmark = Sydväst Jylland, Stannar Kabe husbilen utanför de fina kro de har , nästa da tar vi nästa ställe,gud va vi ska äta. sen blir det Tyskland och ner till Spanjakkerna,ljust nu e de ingen värme där,men en jä--a flamengo skall väl göra susen...Edlings i Veinge

Värme , just nu 16 grader full sol ,:spinny: Almeriaprovinsen!

På alla playkanalerna så ser man allt elände i Sverige och övriga Europa.

Värme , just nu 16 grader full sol ,:spinny: Almeriaprovinsen!

På alla playkanalerna så ser man allt elände i Sverige och övriga Europa.

Hej på er i värmen. vi ska ner till Almeria, har du några bra tips om ställp. camping vi har tänkt 1 camping La Grarrofa söder om Almeria, sen vidare till Motril. Till Marianns bror, men som sakt var det beror på vädret här uppe i norden om vi kan komma iväg.

HA DE GÖÖT I SOLEN

Bosse Marianne 2075:santa-3-icon::santa-3-icon:

Hej.
Jag har också planerat att åka ned till Spanien nästa vecka,men jag tror att jag skall avvakta litet,för det är ju så dåligt väder i Tyskland och Frankrike.
Annars är det någon som kan komma med förslag på en bra ställplats/camp.mitt emellan Luxembourg och Narbonne Plage?
Hälsn. och tack på förhand Jan-E.

Du har fin ställplats i Aldememar betala på hamnkontoret platsen finns på husbilmlubben i fjor var det 7 euro med duch och vatten hälsar illåsen

Vi har också planer på att åka så fort vädret tillåter. Hade först tänkt åka på söndag, den 5 dec. men har flyttat fram avresedatum pga vädret.
Är öppna för sällskap söderut.
Vi finns på tel. 0707-968630 och bor i Lindome om intresse finns.

Inger och Tommy med rottisen Enzo

Vi kom precis hem från Spanien i onsdags.Var beredd på busväder om ni ska åka ner till södern den här årstiden. Vi hade dock tur som bara behövde stanna en extra dag i Tyskland på grund av ovädret. Men det var tidvis riktig hemsk dimma och även riktigt snöoväder på autobahn i Tyskland, det gäller att anpassa hastigheten till vädret och ta det lugnt.

Här kan ni läsa mer om vår resa.

/Anders och Birgitta

Tillbaka
Toppen