• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spanien Resa ( BLOGG )

• Startad av Startad av mikkis
  • Startdatum Startdatum
Sv: Spanien Resa ( BLOGG )

Vilken otur ni verkar ha haft.
Nu vet jag inte om jag törs fortsätta att läsa er blogg, för då blir det nog ingen Spanien resa för oss i December.
Kör försiktigt och hoppas att ni får uppleva mycket fint. //Lotta

Tråkigt med däcket!
Men jag gillar sättet att göra en reseskildring - en bildblogg. Bara att skicka iväg text och bilder från sin laptop eller mobiltelefon och genast ligger reseskildringen ute. Enkelt för nära och kära att följa resan istället för att skicka vykort i tid och otid. Hoppas att fler väljer detta enkla sättet så att vi i klubben kan få lite tips på fina resvägar.
Här finns en beskrivning om hur man enkelt kan starta en blogg.

Har försökt hitta Mikkis Blogg om Spanienresa . men har inte hittat den tycker det är intressant att läsa om resor.Kanske nå kan visa mig hur?
vänligen Eva HBK 650

Vilken otur ni verkar ha haft.
Nu vet jag inte om jag törs fortsätta att läsa er blogg, för då blir det nog ingen Spanien resa för oss i December.
Kör försiktigt och hoppas att ni får uppleva mycket fint. //Lotta

Hej Lotta.
Du behöver INTE vara orolig när ni ker ner i europa. det är väldigt få som råkar ut för någpt , och det vi råkade ut för i Barcelona var bara för vi var lite för oförsiktiga.

Vi har åkt i många år nere i europa och aldrig rkat ut för några incidenter, så du kan vara lugn .
Men jag måste även sga att Barcelona är ett osäkert ställe.där ska man vara försiktig!

Mikkis

Tillbaka
Toppen