Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Spray? Nene riktigt målning med färgen från färghandlarePs hur löste ni målning? Spray? Vilken kulör?
Tack..den ja, men inte jagVad fint det blev, nu klarar den sig 30 år till.
Ser en Alfa Romeo 156 Sw på en av bilderna, väcker kul minnen, hade en sådan under några år,Efter omfattande rost och plåtarbete blev min 88" som ny igen..nu kommer Helgorna att springa benen av sigVisa bilaga 206220Visa bilaga 206221Visa bilaga 206222Visa bilaga 206223Visa bilaga 206224Visa bilaga 206225Visa bilaga 206226Visa bilaga 206227Visa bilaga 206228Visa bilaga 206220Visa bilaga 206221Visa bilaga 206222Visa bilaga 206223Visa bilaga 206224Visa bilaga 206225Visa bilaga 206226Visa bilaga 206227Visa bilaga 206228
Enda i världenSnyggt hembygge!
Pålle
Helt rätt ,dom är tagna i augusti föra året och sen åkte jag till Tyskland när restriktionerna släpptesMisstänker att bilderna inte är tagna idag , SMHI påstår att det är snö på marken i hela Sverige idag.
Att hitta på sökbara tråd rubriker är lite klurigt.
Finns väl någon Facebookgrupp husbilar 30+ har jag hört. Det kanske skulle finnas en rubrik på detta forum för veteranare (husbilen tänkte jag på).
Göran i Björnarbo
Jag hittade en facebookgrupp där det fanns en hel del gamla husbilar kikade på en del namn på medlemmar som finns här också, passade på att gå med. Fast ett forum här skulle ju fungera också bara att flytta in trådar som hör ihop med gamla husbilar. Det bästa vore ju om medlemmar och ägare till trådar kunde göra det eftersom det är nästan för mycket jobb för en person. Vet inte hur det är utomlands men hemma har vi ju en extra morot eftersom bilarna blir skattefria, kunde vi få en veteranförsäkring på dom skulle det vara bra de går ju oftast inte så många mil per år.Misstänker att bilderna inte är tagna idag , SMHI påstår att det är snö på marken i hela Sverige idag.
Att hitta på sökbara tråd rubriker är lite klurigt.
Finns väl någon Facebookgrupp husbilar 30+ har jag hört. Det kanske skulle finnas en rubrik på detta forum för veteranare (husbilen tänkte jag på).
Göran i Björnarbo
Men då kan grabben inte köra på Mantorp park och Nürburgring och SPA ,och motorn är Alfa Romeo busso 3,2 l (V6)Den röda Mazzarinin är häftig , med det utseendet behöver den egentligen inte någon motor den klarar sig väldigt långt med att bara stå och se grym ut.
Göran i Björnarbo
Inte många mil ? Tja det beror på ,jag åker inte till Iberiska halvön men det blir många mil i Tyskland /Österrike/Slovenien och Kroatien ..men veteranförsäkring är ingenting att ha i alla fall för mig ..då får man inte köra många mil om året ..sån försäkring har säkert många nya bilarJag hittade en facebookgrupp där det fanns en hel del gamla husbilar kikade på en del namn på medlemmar som finns här också, passade på att gå med. Fast ett forum här skulle ju fungera också bara att flytta in trådar som hör ihop med gamla husbilar. Det bästa vore ju om medlemmar och ägare till trådar kunde göra det eftersom det är nästan för mycket jobb för en person. Vet inte hur det är utomlands men hemma har vi ju en extra morot eftersom bilarna blir skattefria, kunde vi få en veteranförsäkring på dom skulle det vara bra de går ju oftast inte så många mil per år.
[/QUOT/)