• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Solviks nya ställplatser

• Startad av Startad av F.d. 24351
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 24351

Guest
Hej på er!

Sitter under markis ute på Solviks nya ställplatser med en kall öl:spinny:
Endast 5 av 20 platser är upptagna.

Kan bara säga att dom är kanon, det är tom konstgräs utanför dörren och utsikten är milsvid.

Kan starkt rekommendera detta, 150 kr inkl. el.

Buhring

Sv: Solviks nya ställplatser

Solviks hvor i Sverige

ERIK

Hej
Har nån några kordinater hit?
Låter ju mysigt
Mvh Gun&Ronny

Tack så mycket Vidhem:D

Gun&Ronny

Hej! Har tittat i ställplatslistan, där kunde jag inte hitta denna trevliga plats, letade i Bohuslän, kanske var det fel. Men var kan jag hitta den? Ingalill :confused:

Hej Ingalill!

Du hittar den på Solviks Camping, Väjern. Jättefina platser, vi var där i helgen. Vi ses till midsommar!
Kram Ami:wub:

Hej! Har tittat i ställplatslistan, där kunde jag inte hitta denna trevliga plats, letade i Bohuslän, kanske var det fel. Men var kan jag hitta den? Ingalill :confused:

hej
den är ju helt ny endast 2 veckor gammal.
/Vidhem

Campingplatserna står högst upp under varje kommun - inte med bland ställplatserna. Titta på Bohuslän - Sotenäs.

Tillbaka
Toppen