• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

solig helg

F

F.d. 9030

Guest
Nu har vi gjort vår andre resa med vår nyinköpta husbil.
Vi hamnade på ivö-camping hade en underbar solig och trevlig helg.
Vi har inte hunnit köpa alla saker man bör ha,men det går med filt och engångs-grill
under markisen.:cool:

Sv: solig helg

Hej, ville bara säga att man inte behöver ha allt på en gång . "Rom byggdes inte på en dag". Det går alldeles utmärkt att använda engånsmaterial, så småningomm kanske man ser vad man vill ha och har användning för. :wub:Mvh

Senast ändrad:
Sv: solig helg

Men markisen är ju guld värd! Den vi snickrade ihop havererade ju totalt i regnstormen! Bara att göra om och göra rätt med den konstruktionen.

Vi (jag) hade tänkt använda enbart engångsgrillar - tar inget förvaringsutrymme och behöver inte göras rena. Men .. så fick Agne en riktig i födelsedagspresent av kompisen, mattsvart och rock n roll! Platsar i takboxen tack och lov ...

Ni testar ju nu hur ni ska ha det under kommande säsonger - the never ending story:wink:

Lycka till med den optimala utrustningen!!

/elisabeth

Tillbaka
Toppen