• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Solcell & parabol

anytec

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4254
Medlemskap
2026
Har kollat på denna produkt ten Haaft GmbH mobile Satanlagen
Verkar vara smart att ha både solcell & Parabol i samma men räcker det med en 65 cm parabol i Sverige och Nord Norge som jag är mest i för närvarande
någon som har provat eller har den annläggningen

Sv: Solcell & parabol

SamYSolar'en är relativt ny produkt - fåtal installerade i Sverige.
Jag får 'min' på nya maj-bilen.
För & nackdelar finns med allt - JR Alarmcenter som inporterar/monterar har bra synpunkter som Du kan lyssna till.

MVH / Hasse :yes:

Tack för ditt svar vi får våran bil i maj också ska kolla med Jr kollade på deras hemsida där hade dom inte med denna parabol & solcell

I følge dekningskartet for Thor satellittene skulle det ikke være problemer med de svenske og norske sendingene i hele Norden. De tyske sendingene har for 65cm en nordgrense i Dalarna - Östersund noesteds avhengig av været.

Tack för ditt svar vi får våran bil i maj också ska kolla med Jr kollade på deras hemsida där hade dom inte med denna parabol & solcell

ten Haaft har bra intruduktion + installationsmaterial som jag laddade hem och bildade egen uppfattning från.
:) Hasse

Tillbaka
Toppen