• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Snart är vinter här igen =)

• Startad av Startad av Jimbo
  • Startdatum Startdatum
J

Jimbo

Guest
Nu har vi bara en transportsträcka tills det vita kommer ner igen. Massa härlig snöskottning, igenisade bilrutor, dåliga startbatterier alla diskussioner om gasolförbrukning =)

Men vintern är väl härlig till det tar stopp.......... Ja, det var tungt att lyfta :twitcy:

Bilagor

• IMG_0837.JPG
    IMG_0837.JPG
    2,3 MB · Visningar: 5
Sv: Snart är vinter här igen =)

Nui är ni väl ganska negativa? Men om 7 månader börjar skidsäsongen igen? :)

Man behöver inga spännband när man transporterar en Yamaha på släpvagnen. Skotta bara upp lite snö på den så sitter den. Häggen i Umeå

Ett gammalt beprövat knep. 2 skyfflar snö och den sitter stenhårt =)

Om ganska precis 5månader börjar min vinterberedskap,varannan vecka fram till april månad......om jag längtar dit......ooooooh nooooooo/Staffan

Lynxarna sitter rätt hårt de med.......

Bilagor

• IMG_0759.JPG
    IMG_0759.JPG
    2,3 MB · Visningar: 3

För att inte tala om Ski-Doo..... He he

Bilagor

• DSCN6419.JPG
    DSCN6419.JPG
    630,5 KB · Visningar: 4

Sommaren här på Hönö infann sig i år på en onsdag, nu är det vinter igen, skitväder med andra ord.

hej Ludde och ni andra
hoppas att ni kan ha lite överseende med oss som flyr ner i sept, till Santa Pola för att njuta av en kall öl på strandpromrnaden (det är det ända som är kallt). Det kommer lite bilder under säsongen i år oxå.
lowelowe :msn_sunglasses:

Hej
Ja å sommar HB:n stå blad mössen på logen.
/Vidhem

hej Ludde och ni andra
hoppas att ni kan ha lite överseende med oss som flyr ner i sept, till Santa Pola för att njuta av en kall öl på strandpromrnaden (det är det ända som är kallt). Det kommer lite bilder under säsongen i år oxå.
lowelowe :msn_sunglasses:

Absolut! Det är väl tur att inte alla tycker lika! Skulle bli så trångt ute i skidspåren och på skridskoisarna...:cool:

Ser fram emot era bilder och berättelser!

/Ludde

Tillbaka
Toppen