• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Smutsig husbil

LGT45

HBK Medlem
Kommun
Värnamo
HBK-Nr
5048
Medlemskap
2025
Sv: Smutsig husbil

Kjelle C.

Du får ju för f´n vaxa bilen ett par gånger per år så att den
tål lite väder !
Nu för tiden slår Du ju inte en "sula på parketten" på Lorry, var och varannan kväll som när vi var unga, förlåt, jag menar yngre - så det har Du ju tid med !

Mvh.

Leif T. :twitcy:

kjeva

HBK Medlem
Kommun
Sundbyberg
HBK-Nr
163
Medlemskap
2025

Leffe
Du vet väl som pensionär att man inte har tid till någonting.
Jag har aldrig vaxat någon bil någonsin. Ränderna är nu borta men då skulle du se taket,det vågar jag inte beskriva. Du och Kristin kan väl komma över någon dag.

Kjell

WillyPe

FD HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2029
Medlemskap
2023

Tandkrämens slipmedel är mycket milt. Skadar man tandemaljen eller tandhalsarna så beror det på att man har varit alltför hårdhänt med tandborsten.

Det är krämens innehåll av tensider (tvättaktiva ämnen) som är effektiva mot smutsen. Det är de som gör att man kan tvätta bort t.ex. råolja som man har trampat i på stranden.

Toppen