• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Smileys

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Smileys

Den var inte helt fel:) Personligen hade jag tänkt mig något med stollen som inblandad.....eller huvudrollen så att säga:D:D
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.064
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: Smileys

Passa dig!!!! :p
Påhopp, jag anmäler dig! :wub:
Hehehehe! :D

Jag vågar inte fundera på vad/hur du tänkt Greven... Du verkar vara en "skum" typ... ;)
Kanske vore det en idé att ta gram ett mjukvara program för att lista ut din "Smilies rebus" :rolleyes:

Nä, nu skall jag ta och starta upp min för dagen inköpta radiostyrda el-helikoptern och jaga runt frugan i huset! =
helicopter.gif
happydance3.gif
heartspin.gif
hide.gif
sedan blir det
angrywife.gif
för min del...

Trevlig Afton alla HBK'are!
Mvh. Stollen
 
F

F.d. 3232

Guest
Sv: Smileys

sitter i Skruvsfiskecamping och tänker på Grevens rebus ,vi skall nog lösa den till slut, kanske inte idag. Men imorgon eller en annan dag.:D:D:D:DLisbeth Kenth o HBK Greven...............:mcride::mcride:





 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Smileys

Så här är det tänkt , att det blev stollen är bara för att han har en motorcykel .
:mcride::msn_turtle::msn_runback: :msn_thumbup: :msn_heart: :mat: :elephant: :msn_brheart::mcride: :msn_beer: :msn_beer: :mh4: :blabla: :msn_weird: :msn_weird: :msn_coffee: :msn_coffee: :msn_laugh: :mcride:
:DStollen kör sakta vägen fram , ja lika sakta som en sköldpadda där står en flicka och liftar , tämligen snabbt uppstår kärlek .men eftersom flickan äter som en elefant så spricker så småningom kärleken .
Då han en dag , glad i hågen drar i sig ett par bira , träffar han på en husbilsägare som han retar upp , dagen efter vaknar han upp något bakis med dåligt samvete .
Men efter ett par kaffe är han lika glad och go igen sedan drar han iväg på sin mc ...........................
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.064
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: Smileys

Hahahaha, Greven, du är sanslös!

Men för tusan gubbar, inte kör jag som en sköldpadda! Mer som en snigel... :twitcy:

Jag skall låta udda vara jämnt, och (kanske) inte blanda in dig Greven i denna:

1 :wub:
angryoldman.gif
som
66_f.gif
:mh4:


Godnatt & Söv så Gött!
Mvh. Magnus
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Smileys

En crazy gubbe/Greve som älskar husbil;)


eller fritt översatt jag blir så förbannad på att det snöar .......:D
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.064
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: Smileys

Shit! Greven... Du har just passerat IQ test på ~9000!
a070.gif

Hehehe... :D F-n, var den såpass simpel? Ja alla kan ju inte "trycka" till med en rebus likt "Greven"
a108.gif

Hahaha. Ja då får vi se om denna tråd får mer näring, eller om det vart sluuuuttttttt hhhääääääärrr rrrr rrr rrr r r r.... .. . . . . . ;)

Mvh. Magnus
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Smileys

Lelle Magnus nu dummar du dig bara Vad tror du om denna

:D:D:mh::sleep::santa-3-icon: :msn_angry: :bock: :bock: :mh4: :mh4: :mh4: :blabla: :blabla: :blabla:
Men denna är inte riktigt rumsren ....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen