• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

SM GULD

• Startad av Startad av F.d. 55370
  • Startdatum Startdatum
Sv: SM GULD

Sveriges bästa hockeylag hade en normal dag på jobbet. Sätt på dem landslagströjorna så är det fixat också.

:mcride:

Sveriges bästa hockeylag hade en normal dag på jobbet. Sätt på dem landslagströjorna så är det fixat också.

:mcride:
Änteligen nån som förstår sig på hockey håller på dig de e jätte enkelt ok det kan ju va lite olika tröjstorlekar men.

Dumt och onödigt

att vid firandet av SM-guldet, offenligt, inför media och tusentalsfans HÅNA en i motståndarlaget från finalspelet känns dumt och osportsligt.

Jag som trodde att en spelares största ögonblik är att ta emot SM buklan, va fel man kan ha ...suck:mad:

Kanske en offentlig ursäkt från han som HÅNADE och klubbens ledning skulle vara på sin plats.

Ledsen och arg SAIK supporter:mad:

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen