Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej kul, det är inte lätt, har 2 st reg. bevis, ett utfärd. 2010 06 10,M1 är inte "miljö klass" utan "Fordonskategori".
"Euroklassning" hittar du under "Motor och Miljö".
Tack för svar!Tittar man på uppgifter om din bil på Transportstyrelsens hemsida ser man att den har Euroklassning 4.
Tack-Hoppas att du slipper det jag drabbades av när jag fick min transponder från Skyttelpass.
Svenska Tullen la beslag på den och begärde 1:- kr (en krona) i moms.
Postnord fick uppdraget att ombesörja att ta in en krona för momsen och för detta begärde man 75:- kr, sammanlagt kostade det mig 76:- kr.
Ingen krise om du ikke har fått bombrikken. Dette skriver skyttelpass på sin hjemmeside:Tack-
Det tarvar en ytterligare förklaring, ( Svenska tullen!).
Vad hände sen, kom du till Norge, & hur utan att bli " skinnad"?
Mvh.
Jag fick transpondern efter att ha betalat i 76:- kr till Postnord.Tack-
Det tarvar en ytterligare förklaring, ( Svenska tullen!).
Vad hände sen, kom du till Norge, & hur utan att bli " skinnad"?
Mvh.
Hej. M1 är fordonsklass (personbil(husbil) Max 3500kg. Kolla registerboken utsläppsklassen.Tänkt registrera mej dit.
På deras reg. sida står "miljö klass" jag har M1, Där nämns inget utan Euro 1, eev, 2,3,4,5,6,
jag kan inte skriva in , M1.
Någon som vet. vad jag klickar på , ( över 3.5 ton Adria 2010 )