• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skrivare

F

F.d. 55293

Guest
Bytt patron i min HP skrivare har allti fungerat men nu efter lyser alla lampor. Båda patroner slut, papperstrassel inget stämmer? Avinstalerat skrivaren installerat om hjälpte inte, någon som vet problemett? Tacksam för hjälp. Lena Sunesson

RichardK

FD HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
10957
Medlemskap
2022
Sv: Skrivare

Det brukar ju sitta en tejp över de elektriska kontakterna. Den ska ju tas bort innan installationen men det kan då hända att det blir nåt klet kvar eller att det blir nån skada på kopparfolien. Då känner inte skrivaren igen sig, kan inte prata med patronen och signalerar fel.
Kolla! Det kan behövas ett förstoringsglas!

F

F.d. 55293

Guest

Tack tejpen är borta ska kolla om det är rent. Vågar man torka med nåt?

F

F.d. 55293

Guest

Nä det var inte nått på metall remsan den blinkar likadant.

WillyPe

FD HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2029
Medlemskap
2023

Har du stängt luckan ordentligt som partronerna finns bakom? En gång glömde jag det och blev mycket fundersam över blinkandet.

WIRADO

FD HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
3677
Medlemskap
2023

På min HP kan jag inte blanda pirat och originalpatron.Färg och svart måste vara lika annars trilskas den

F

F.d. 52943

Guest

Prova att ta bort alla patroner, och sedan starta tom. Sätt sedan i patronerna när skrivaren ber om dem - funkar som "reset" på min HP 8180 enl tips från HP-supporten.

Toppen