Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej,Du är nog i fel forum prova här
Forum
Hej,Men förstår att du vill göra lite mer....
Hej,Säger inte att det är fel forum att ställa frågan i, men du får tillgång till väldigt många kunniga skogsägare m.fl. från hela norden om du ställer frågan i Skogsforum istället. Du fick en länk dit i 2:a inlägget.
Finns det inte en grupp som handlar om fastigheter, där kan du kanske starta en tråd. Annars kan du gå "bakvägen" och använda förstorningsglaset högst upp på förstasidan och söka på PC-skog så lär du hitta en hel del.Hej,
Du kanske har rätt, men jag hittar inget som handlar om det jag efterlyser.
//Conny
Hej,Finns det inte en grupp som handlar om fastigheter, där kan du kanske starta en tråd. Annars kan du gå "bakvägen" och använda förstorningsglaset högst upp på förstasidan och söka på PC-skog så lär du hitta en hel del.
Lycka till.