Ok. Får kolla upp mått, kan ta några dagar. Jag hör av mig.Slog mig. Jag har ju faktiskt en skjutdörr liggande hel och ren eftersom den suttit i bilen endast ett år. Vad har du för behov av mått (Längd x Höjd i mm) ?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ok. Får kolla upp mått, kan ta några dagar. Jag hör av mig.Slog mig. Jag har ju faktiskt en skjutdörr liggande hel och ren eftersom den suttit i bilen endast ett år. Vad har du för behov av mått (Längd x Höjd i mm) ?
Ok, tackNight hawk. Jag har nu mätt dörren till toan.
1920 h x 530 b
Var skenan exakt eller var det något som du fick kapa till? Har en liknande list som är sprucken på en Chausson.Hmmmm..... vi har exakt samma problem på vår bil som vi köpte i november 2020.
Dörren var inte på plats då pga att golvskenan i plast var trasig.
Beställde en ny skena från Autohallen i Alingsås som jag monterade men jalusidörren är precis som du beskriver det.
Har du bilen kvar och har du lyckats få till det med eventuellt en vikdörr så får du gärna dela med dig av lösningen....![]()
Visa bilaga 205992
Har samma i underskåp till kastruller. Hade gärna bytt till dörr men kan inte snickra möbler.Tyvärr är dessa plastjalusier rena skräpet var de än sitter. Tillverkade för att vara snygga men tål ej användning! Fanns även i en del kökssnickerier bland annat från IKEA men går sönder efter en tids användning.
Enda möjligheten är väl att kolla skrotar om det möjligen kan finnas en dörr i rätt dimension.Har samma i underskåp till kastruller. Hade gärna bytt till dörr men kan inte snickra möbler.
Här har du en som kan. Kostar nog en slant men bra blir det. Kanske reklam men jag har garanterat ingen vinning, bara imponerad.Har samma i underskåp till kastruller. Hade gärna bytt till dörr men kan inte snickra möbler.