• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Skistar satsar på husbilarna i Sälen

Hasse o Annika

HBK Medlem
Inlägg
225
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
29150
Medlemskap
2024
Vet inte om någon redan skrivit detta men Lindvallen förbättrar ställplatsen inför kommande säsong
"Till vintersäsongen 21/22 byggs ett servicehus som kommer att innehålla dusch/WC, utrymme för färskvattenpåfyllning samt latrin- och gråvattentömning."
Skrev upp och frågade om det var klart för vi tänkte och upp på höst tripp till helgen å gå på liten tur
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.684
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Vet inte om någon redan skrivit detta men Lindvallen förbättrar ställplatsen inför kommande säsong
"Till vintersäsongen 21/22 byggs ett servicehus som kommer att innehålla dusch/WC, utrymme för färskvattenpåfyllning samt latrin- och gråvattentömning."
Skrev upp och frågade om det var klart för vi tänkte och upp på höst tripp till helgen å gå på liten tur

Med tanke på tidigare ställplatspriser där, blir det väl antagligen billigare att hyra en stuga än en grusplätt med toa och dusch?! :(
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Om man kör några mil längre då kan man campa i Idre Fjäll. Jag kan inte få ut vad det kostar men det är en bra anläggning. Har varit där med barnbarnen för en del år sedan.
Man kan bo nere i byn till bra pris:
Men vintertid får man var ute i mycket god tid. När jag hade kontakt med dem i augusti var hela vintersäsongen 2021/-22 bokad.
(många som bokar säsongsplatser).
 
Toppen